Til Snøheim
Bilder fra Erna Solbergs besøk på Snøheim september 2020. Statsministeren fikk innspill fra reiselivet i regionen om hvordan koronaen har påvirket turistnæringen i Nord-Gudbrandsdalen.
Hus

Om Snøheim

Snøhetta-massivet er imponerende, der det rager høyt og fritt over fjellviddene på Dovre. Vest for Snøhetta forandrer fjellformasjonenen karakter, og fjellene mellom Sunndalen og Romsdalen er atskillig villere enn de lenger øst.

Fasiliteter

• Strøm: Ja
  • Vann: Ja, ikkje på rommene, vask på gang og dusj i kjeller.
  • Toalett: Toalett med vask inne, og flotte utedofasiliteter med vask.
  • Seng: Det er ikke tillatt å bruke sovepose i våre senger. Alle våre senger har dyne og pute med varetrekk på. Du trenger enten egen lakenpose + putevar, ta med eget sengetøy eller leie sengetøy hos oss
  • Internett: Nei, men meget god mobildekning inne på hytta.
  • Frokost: Serverast kl. 08.00 - 09.30
  • Middag: 1.bordsetting: kl. 18.30, 2. bordsetting: kl.20.00
  • Hunder: Har 3 rom med hundebur
  • Medlemskap i DNT: Viktig å ha med medlemskortet eller appen DNT Medlem, ellers blir du ikke å beregne som medlem.
Ofte stilte spørsmål til Snøheim
Bilder fra fjellferie 2019.

Ofte stilte spørsmål til Snøheim

Før du sender oss e-post, kanskje du finner svar på ditt spørsmål her?

Les videre

Bli medlem